violassims

Direktlänk till inlägg 26 september 2013

Dahlström del 7

Av violassims - 26 september 2013 13:00

Då det andra huset kändes för stort så byggde jag ett eget som jag blev väldigt nöjd med! Det tomma rummet är inte tomt utan det är ett vardagsrum, sofforna syns inte på bilden av någon anledning.


"Visst känns det supertomt utan våra döttrar?" frågade Lykke en morgon. Ruben bara hmmade och fortsatte äta sina pannkakor.

 

Då huset är barntomt bestämde de sig för att inviga trädkojan själva och det gick lite vilt till.

Vardagsrummet som inte är tomt.

Lykke gör allt för att jobba sig så långt upp på karriärsstegen som möjligt och hon närmar sig steg 10 sakta men säkert. Hon har lyckats rädda en sim till, den andra var det något fel med så man bara såg pratbubblan så hon misslyckades med branden på husbåten.. 25 simmar kvar!

Aria har kommit hem från internatskolan och hon är väldigt vacker. Hennes slumpade egenskaper är konstnärlig, virtous, stjärnkvalitet, ivrig och soffpotatis och hennes livslånga önskan är storfilmskompositör. Hon går i pappas fotspår med andra ord, fast han är på väg att bli rockstjärna.

Aria gillade inte riktigt att Ruben kom in och väckte henne genom att spela gitarr klockan åtta på morgonen dagen efter hon kom hem. Men hon masade sig upp och gnällde lite på honom innan hon letade efter jobb inom musik.


 
 
simslight

simslight

26 september 2013 20:00

Oj vilket fint hus du har gjort! :)
Det är superfint!

http://simslight.bloggplatsen.se

violassims

27 september 2013 14:32

Åh tack så mycket! Det värmer.
Kram :)

 
Amanda

Amanda

27 september 2013 17:20

Flicknamn: Clarissa, Älma, Pauline, Nikita, Azra, Caroline, Havanna, Aleyna, Ebba, Ida, Melina, Tania, Pia, Stephanie, Yara, Selina, Whilma, Othilia, Carina, Céline, Hiba, Anette, Julie, Tuwa, Nike, Vita, Miro, Donia, Leyla, Villemo, Karolina, Jacqueline, Junie, Ingela, Enya, Dania, Iliriana, Susanne, Lisen, Mika, Grace, Mirella, Bea, Minou, Joline, Minelle, Vega, Christina, Sidra, Telma, Yasmin, Freja, Britt, Josefin, Lena, Ella, Athena, Elli, Nellie, Uma, Beata, Alissa, Lily, Iris, Kristin, Ajla, Idun, Filippa, Ellen, Greta, Norah, Maria, Lizette, Angelika, Vida, Estrid, Harriet, Lorin, Miriam, Ayla, Catarina, Vera, Vanesa, Anita, Emma, Therése, Therese, Myra, Jenna, Ellie, Leonora, Norea, Katrin, Nikki, Janni, Monica, Merve, Vanda, Jolin
Pojknamn: Anders, Arthur, Jonas, Yousef, Frej, Nore, Laban, Ricky, Kent, Melker, Lucas, Milo, Cesar, Jack, Ensar, Olle, Morris, Johannes, Alvar, Olof, Eric, Oliver, Aksel, Benjamin, Moddy, Björn, Boris, Tony, Malcolm, Nick, Ante, Mille, Douglas, Zlatan, Hussein, Vigor, Ove, Marc, Abdirahman, Tarik, Max, Zion, Martin, Rayan, Marcel, Marvin, Nino, Jordan, Samir, Moses, Maxim, Caspar, Pierre, Elliott, Arvin, Deniz, Marlon, Mikael, Teo, Östen, Teddy, Karim, Manfred, Moritz, Gösta, Arne, Wilhelm, Theodore, Marius, Troy, Tommy, Grim, Dexter, Alexis, Alan, Tristan, Alessandro, Sindre, Timmy, Ryan, Neo, Vilgot, Sigge, Klas, Elmer, Valle, Alen, Roberto, Ali, Zacharias, Nicolai, Lars, Andi, Movitz, Luka, Karl, Adam, Viking, Ulrik

http://simsuniverse.bloggplatsen.se

violassims

28 september 2013 16:26

Åh tack så mycket! Vad gullig du är :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards