violassims

Alla inlägg under oktober 2013

Av violassims - 31 oktober 2013 10:30

Jag hittade ett snyggt set med leggings och tshirts som kan liva upp det nu i höstmörkret. Det finns att ladda ner här.

Av violassims - 30 oktober 2013 08:15

Då var det dags för den sista frågan på 30 dagarsutmaningen.

30. Vilken NPC är din favorit?

Min favorit-NPC är nog butlern. Den gör allt för din sim och lyder din sims ord som dens lag, den tar även hand om din sims barn åt din sim och lagar mat frukost, lunch och middag, även efterrätt! Det finns helt enkelt inget dåligt med en butler.

Lånad bild härifrån.

Av violassims - 29 oktober 2013 16:45

29. Finns det någon egenskap du aldrig har använt? Varför har du aldrig använt den?

Jag har aldrig användt mig av FöddTillSäljare.png (född till säljare) då jag i princip aldrig har någon sim som säljer sina saker via provisionsbutiken.

Av violassims - 28 oktober 2013 21:15

28. Vilken är den tråkigaste färdigheten?

Det är nog Lättsovare.png (lättsovare) då simmarna vaknar av minsta lilla ljud och mår dåligt av det.

Av violassims - 27 oktober 2013 14:15

27. Vilken låt på simliska är din favorit?

Ärligt talat så har jag stängt av alla bakgrundsljud, som tvn och stereon, då det blir så himla högt ljud fastän jag har ställt in i inställningar på lägsta samt tryckt på stereon på låg ljudnivå. Så jag lyssnar inte på någon låt på simliska.

Av violassims - 27 oktober 2013 12:15

Jag tänkte tipsa om Simnations hungerspelen sida då jag själv skulle vilja ladda upp en sim dit, och kommer göra det om mitt sims hinner fixa sig innan 1 december då de inte tar emot mer bidrag. Hoppas att de kommer fortsätta med uppdateringen då den förra slutade efter att ha valt ut de simmar som skulle vara med. (Klicka på bilden för att komma till hemsidan för deras hungerspel.)

Av violassims - 26 oktober 2013 21:15

26. Vilken är din favorit bland de mytologiska varelserna (såsom vampyr, enhörning etc)?

Älva så klart!! Har alltid älskat älvor.

Av violassims - 26 oktober 2013 20:14

Jag tänkte tipsa om snygga skägg för er som vill ha killsimmar som ser ut som Gandalf eller en trollkarl. Det finns att ladda ner här och är gjort av Necrodog på MTS.




Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards