violassims

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

Dahlström del 10 generation 2

Av violassims - 3 oktober 2013 19:22

Ruben ringde både till djurhemmet och adopterade en kisse och sen ringde han även till jobbet och sa att han ville gå i pension och han och Lykke firade hans pension lite smått hemma i köket.

Här är hon, Ragna som hade namnsdag i måndags. Ragna har egenskaperna hyperaktiv, jägare och självständig.

Precis när Lykke hann klart med en liten husbrand så kom Liemannen på besök. Ruben blev förkrossad och fick sitt hjärta krossat.

Han fick också besök av Liemannen samma dag då han inte klarade av att leva utan Lykke. Ingen av dem hann uppfylla sina livsönskningar.

Eftersom både Ruben och Lykke dog så var Alice tvungen att komma hem från internatskolan och hon hade bara en dag kvar!

Efter Alices första och sista dag i skolan så kände hon att Ragna behövde sällskap hemma så hon adopterade en kattunge och sedan fyllde hon år och blev ungdom. Hon fick den slumpade egenskapen snyltare då jag glömde bort att hon var tvungen att ha gillar inte barn så jag kommer fixa det så snart jag kan.

Här är plutten Babel som har egenskaperna vänlig och självständig.

Alice skaffade jobb inom Kriminell (det heter så va?) och kollade sedan in datingsajten, där fanns det ganska många snygga killar!


 
 
Siri

Siri

6 oktober 2013 16:43

Var har du laddat ner Mac datorn ifrån? (Som är med på sista bilden)

http://dreamsims.blogg.se

violassims

6 oktober 2013 17:42

Jag tror att jag laddat ner den i något set någonstans, ska leta runt lite imorgon och lägger upp ett inlägg om jag hittar den! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards