violassims

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

Barnhemsutmaning - del 1

Av violassims - 12 oktober 2013 17:47

Anna börjar sin resa inom barnhemsägare genom att köpa det gamla barnhemmet i Aurora Skies. Hon bytte ut fönstrena då de höll på att rasa samman och behöll lite av de möbler som var kvar sen barnhemmet var igång för många år sedan.

Här är husets utsida samt lite av trädgården.

Övervångingen

Undervåningen

Anna ringer direkt till adoptionsbyrån och hör om de behöver någon fosterfamilj till något barn och det hade de gott om sa de. Medans hon väntar på att barnet kommer så övar hon upp sin målarfärdighet då hon vill maxa 3 färdigheter som livslång önskan.

Första barnet anländer och det är en pojke vid namn Herbert. Han har egenskaperna konstnärlig och vänlig, alltså passar han in perfekt då Anna vill lära alla barnen att ta vara på varandra samt lära dem olika färdigheter.

Anna märkte att Universitetsmaskoten stod och snokade så hon sprang ut och skällde ut honom, sen började det prata en liten stund.

Anna älskar att ta hand om Herbert så hon ringer direkt tillbaka till adoptivsbyrån och säger att det finns plats för fler barn här! Efteråt känner hon sig sexig (?).

Det blev en flicka vid namn Sara som kom till Anna och Herbert. Sara har egenskaperna ensamvarg och ivrig. Tyvärr kan man inte se så mycket av tjejbebisarna i mitt sims då jag har något klädesplagg som buggar som jag inte hittar och kan avinstallera.

Anna lagar lite höstsallad medans bebisarna gör sig hemmastadda i spjälsängarna på övervåningen.

 
 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

12 oktober 2013 22:54

Vilken rolig utmaning!! Får man fråga var hennes hår och byxor är ifrån? Assnyggt! :)

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

violassims

13 oktober 2013 11:12

Jag ska kolla upp det imorgon så skriver jag ett inlägg om det :-)

 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

13 oktober 2013 12:08

Vad snällt! Tack :)

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

 
Cornelia

Cornelia

15 oktober 2013 16:31

Hej jag tycker om dina utmanigar men jag måste fråga vart hittade du skorna skulle bli överlycklig om jag fick en länk! :D

http://skyofsims.bloggplatsen.se

violassims

17 oktober 2013 10:42

Skorna på vilken bild? :-)
Det är 6 olika skor i bildserien haha :D
Klart du får en länk, om du skriver vilken bild så länkar jag som på de andra WCIF-inläggen.

 
Ellie

Ellie

6 januari 2014 21:22

Var hittade du den dära kylskåpen som avbildar England? :)

http://Simsvegas.blogg.se

violassims

6 januari 2014 21:26

Jag kollar upp det imorgon och skriver ett wcif-inlägg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards