violassims

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

The Sims 3: In i framtiden

Av violassims - 24 oktober 2013 17:04

Hej på er ni som fortfarande läser!

Tack för att ni hänger i än.

Jag har inte löst problemet med mitt spel än, men jag har uppdaterat lite mods och installerade just In i framtiden för det brukar funka för mig när jag installerar ett nytt spel efter en uppdatering. Jag skriver lite senare ikväll om det funkar eller inte.


Uppdatering: Inga framsteg än. Det står bara att mitt sims 3 inte är uppdaterat till samma som expansionen och jag får välja på att fortsätta eller avsluta och om jag trycker på fortsätt så kommer det upp en ruta med att sims har slutat fungera och att windows försöker lösa problemet.. Någon som har något tips?

 

Uppdatering 2: Jag vet inte riktigt hur, men jag har fixat det! Jag tror det hjälpte att jag tog ur mina mods, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för att få dit dem igen.. Aja, nu kan jag i alla fall simsa lite i helgen    Kommer dock inte att installera In i framtiden då jag inte vill ha den installerad.

 

Uppdatering 3: Nu ger jag upp för idag! Spelet funkar inte alls utan det är bara launchern. Nu tänker jag vänta till EA kommer ut med en ny patch för jag orkar inte att installera om alla spelen. Jag har testat att installera om The Sims 3, testat att installera om till patchen 1.57 som funkade någorlunda, rensat i filerna, tagit ut mappar och alla tips som jag kunde hitta på internet! Så trött på det här nu.

 
 
Chaos

Chaos

24 oktober 2013 23:20

Gud vad tråkigt.. Hoppas verkligen det löser sig snart! :-(

http://chaossims.blogg.se

violassims

25 oktober 2013 05:57

Ja det hoppas jag med! :-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards