violassims

Alla inlägg under oktober 2013

Av violassims - 15 oktober 2013 11:30

15. Vilken livslång önskan: Superpopulär eller hjärtekrossare?

Jag har spelat med båda minst en gång och jag är ingen hejare på att hålla kontakten med vännerna i sims så jag satsar hellre på hjärtekrossare då det är enklare för mig.

Av violassims - 14 oktober 2013 16:45

Ser ni vad det är? Det finns i alla fall att ladda ner här samt att kolla på fler bilder här.

Av violassims - 14 oktober 2013 14:06

Tack vare Sara´s guide som hon skrev här så kan äntligen mina bebisar synas igen! Tack så mycket Sara!!


Lilla Sara som äntligen kan synas och inte vara en stor arm genom hela världen.

Lilla Herbert som inte längre har en brunsvart vänsterarm.

Anna har målat sin första målning och den blev värd 2 simbledons. (Stavar man så?)

Anna myser lite med Herbert.

Och tredje barnet har kommit! Det blev en liten flicka vid namn Indra och hon har egenskaperna klumpig och vänlig.


Av violassims - 14 oktober 2013 13:00

Nu har jag gjort en ny sim igen! Denna gången gjorde jag en tjej som ska vara grundaren för 100 barnsutmaningen som ni kan läsa om här. Jag kommer dock inte börja med att spela henne förens jag är klar med barnhemsutmaningen.

Det här är Alwa Lyrén. Hon bor i ett litet hus i Sunlit Tides.

Hennes egenskaper är bokmal, flörtig, fostrande, klumpig och oemotståndlig. Alwa har som livslång önskan att bli flickvän till 10 simmar, alltså vill hon vara hjärtekrossaren. Hennes favoritfärg är grön, hon älskar att äta kakor till frukost, lunch och middag och hon gillar att ha stereon på indie hela dagarna långa.

Av violassims - 14 oktober 2013 11:15

14. Vilken egenskap använder du mest?

Den egenskap jag använder mest är nog familjeinriktad, då jag gillar simmar som skaffar många barn.

Men ibland passar det ju inte på simmen jag väljer att göra så det brukar bli olika och på senaste tiden har jag börjat slumpa alla egenskaper för att det blir lite roligare så!   

Av violassims - 13 oktober 2013 17:15

Mysig middag tillsammans medans de fortfarande är ensamma simmar i hemmet.

Här är deras nya katt, Felix! Han har endast en egenskap och det är hyperaktiv.

Har ni joggat med en höggravid sim någon gång? De bara går som vanligt, haha. Och mitt i allt "joggande" så ville bebisen ut. Alice hann i alla fall hem och där i magen gömde sig...

Lilla Kira! Med egenskaperna god och tungsovare. Tyvärr blev hon ingen arvvinge, men ack så söt hon blev.

Jag gjorde även om Lykke och Rubens gamla rum till ett nytt babyrum.

Fastän Alice inte gillar barn (har fixat det förresten, innan hon blev gravid genom livslång lycka) älskar hon att pyssla om sin älskade Kira.

Felix och Babel verkar trivas i varandras sällskap.

Dagens besök i elixirshoppen.

Alice passade på att kasta elixir som hon gjort hemma på Isabel´s exman samt en av Teodor´s döttrar. Inget speciellt hände av någon av dryckerna.

Sockersöta Kira i hennes gåstol. Hon har lärt sig gå genom den.

Uh-oh! Dags för lite barnzonentittande samt barnmusiklyssnande för att passa på att få tvillingar eller trillingar!

Ops, tror att Felix och Babel blivit lite mer än vänner och invigt katthuset!

Medans Teodor gosar med Kira i famnen så kommer han på att han vill gå i pension och ringer lite senare efter att handfatet gått sönder.

Av violassims - 13 oktober 2013 15:00

Simmarsmulan frågade: Vilken rolig utmaning!! Får man fråga var hennes hår och byxor är ifrån? Assnyggt! :)


Byxorna har Juliana gjort, de följer med i ett set som finns här. Håret har Lotus gjort en cover på Newseas hår Lazy day och det finns att ladda ner här.


Siri frågade: Var har du laddat ner Mac datorn ifrån? (Som är med på sista bilden)

   

iMacen finns för nedladdning här och är gjord av Cemre på TSR. Tyvärr är den ett subscriber objekt som jag passade på att ladda ner när den var gratis en dag, men jag sökte runt lite på google och hittade en på Modthesims där det fanns två varianter, här kan ni kika på den.


Av violassims - 13 oktober 2013 13:11

Hej på er!

Jag tänkte bara höra med er om det är någon som vet hur man kan ringa till någon där man kan få en sim som matchar ens egen sim. Hoppas någon förstod vad jag menade, haha   

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards