violassims

Alla inlägg under november 2013

Av violassims - 5 november 2013 17:14

Jag tar en bloggpaus på obestämd tid då jag inte tycker det är lika roligt att blogga utan att kunna spela, så jag kommer tillbaka då jag antingen fixat det, installerat om spelet eller köpt en ny dator. Ett oerhört stort tack till alla er som fortfarande kikar in och lämnar lite småkommentarer då och då, ni är bäst!   


 

Av violassims - 3 november 2013 13:15

Hittade ett par supersnygga skor på TSR som äntligen har blivit gratis för alla och jag är så glad! Skorna hittas här.

Av violassims - 1 november 2013 13:45

Ny månad, ominstallering av mina spel kanske? Så det förhoppningsvis funkar någon gång. Ska testa en sista sak som jag hittat på nätet först innan dock. Håller tummarna att det hjälper så jag slipper ominstallera skiten!

Har ni något tips på vad jag kan göra med mitt spel så är det mer än gärna välkommet!

Jag kan starta launchern, men när jag trycker på play-knappen eller på genvägen i mina program så blir det bara en svart ruta med musen som en rund "tänksymbol" om ni förstår och när jag avslutar det med aktivitetshanteraren står det att Sims har slutat svara och fungera..

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards