violassims

Alla inlägg under december 2013

Av violassims - 31 december 2013 21:45

Eftersom det är nyår och jag är ute och har trevligt med massa kompisar och pojkvännen så bjuder jag på ett tidsinställt inlägg med en simself som jag gjorde inatt! Blev faktiskt nöjd.

Av violassims - 31 december 2013 16:45

Tänkte börja med en så kallad Lookbook, där man skapar en sim efter en speciell stil. Jag kommer inte göra det dagligen då det kommer krävas tid att leta upp CC som passar in på den specifika stilen. Dessutom tänker jag göra både en manlig och en kvinnlig version för jag tycker att det blir roligare så.


1. Hippie

2. Superhjälte
3. Oskyldig
4. Hårdrockare
5. Emo
6. Fjortis
7. Hipster
8. Tjuv
9. Nörd
10. Kawaii
11. Hungergames
12. Seriefigur
13. Sportig
14. Fantasy
15. Bling-Bling
Av violassims - 31 december 2013 10:45

Detta måste vara favorittavlan som Aina har målat hittils!

Jag bara älskar den här familjens ansiktsuttryck! Alla fick MVG som slutbetyg och Max tog examen, han bjöd hans flickvän Chloë och Mirjam.

Anja ville avsluta med ett duckface.

Av violassims - 30 december 2013 22:45

Jag tänkte att jag skulle komma med lite mer information om tävlingen.


Jag har inte bestämt något slutdatum till 100% än, då jag inte vet hur mycket tid jag kan spendera framför sims efter nyår, så det kommer strax efter nyår. Sen har jag funderat på hur valet ska gå till, och det är ju lite tråkigt för er att bara jag ska välja vilken av killarna som ska få äran att gifta sig med Anja! Därför funderar jag på att låta er rösta på ett visst antal av bidragen som kommer in, det beror på hur många bidrag som kommer in. Kommentera gärna om ni har tips och idéer!

Anja i hennes bästa dagar.


Av violassims - 30 december 2013 14:32

Som ni ser så har jag fått en supersnygg ny header som är gjord av duktiga Othersims! Jag är så fruktansvärt nöjd och tacksam :D

Av violassims - 30 december 2013 11:12

Eftersom ni har valt att Anja ska bli arvingen så får ni se till att fixa en make åt henne ;)

Det är nästan helt fritt förutom att han inte får ha lila hår och vita ögon, han måste vara en manlig ungdom samt att han gärna får ha massa CC! Skicka in ditt bidrag till viola.93@live.se med posebilder samt bilder på alla kläder och glöm inte att länka vart jag kan ladda ner honom samt din blogg om du har en! Priset blir att din sim blir make till Anja samt att jag skriver ut din blogg på min om du har någon :)

När började simmarna måla såhär snygga tavlor?

Tror inte att Anja har någon speciellt rolig föreläsning.

Det verkar däremot Aina och Max. Max är nog lite inspirerad av Harry Potter idag, haha.


Av violassims - 29 december 2013 19:15

Glöm inte att rösta!! ♥

Anja läser gymnastik medans Max och Aina läser konst. De valde att hyra ett hus denna termin.

Juicepong är självklart det första tjejerna gör.

Max pluggar på så han får en examen efter de här två terminerna medans Anja och Aina kommer behöva en termin till.

Idrottsnörden Anja lär hennes twin att stretcha.

Av violassims - 29 december 2013 10:00

Lätt de snyggaste systrarna i gen. 1! Anja och Aina, undrar vart min inspiration kom ifrån haha.

Vem ska föra vidare generna?
  
pollcode.com free polls 

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards