violassims

Direktlänk till inlägg 30 december 2013

PGC Örn 2.2

Av violassims - 30 december 2013 11:12

Eftersom ni har valt att Anja ska bli arvingen så får ni se till att fixa en make åt henne ;)

Det är nästan helt fritt förutom att han inte får ha lila hår och vita ögon, han måste vara en manlig ungdom samt att han gärna får ha massa CC! Skicka in ditt bidrag till viola.93@live.se med posebilder samt bilder på alla kläder och glöm inte att länka vart jag kan ladda ner honom samt din blogg om du har en! Priset blir att din sim blir make till Anja samt att jag skriver ut din blogg på min om du har någon :)

När började simmarna måla såhär snygga tavlor?

Tror inte att Anja har någon speciellt rolig föreläsning.

Det verkar däremot Aina och Max. Max är nog lite inspirerad av Harry Potter idag, haha.


 
 
Sara, Simsdeluxe

Sara, Simsdeluxe

30 december 2013 21:09

Vilken fin simsblogg du har! Vill bara tipsa om att din önskesim funnits uppe på min blogg ett tag nu! :)

När avslutas tävlingen föresten? Jag skulle vilja vara med men är bortrest just nu. :)

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se

violassims

30 december 2013 21:28

Jo jag har allt laddat ner henne och kommenterat på din Facebooksida ;)
Jag har inte satt något slutdatum än, gör det efter nyår då jag vet hur länge det kommer ta tills de är färdiga på universitetet :) jag hör av mig!

 
Kaka - Simsing

Kaka - Simsing

2 januari 2014 07:51

Svar: Jag ska fundera på om jag ska vara med. Är inte så mycket för att göra simmar haha :D

http://simsing.blogg.se

violassims

2 januari 2014 13:20

Okej, gör så :) det är roligt att experimentera med simmar faktiskt :D

 
Stephanie, othersims

Stephanie, othersims

12 januari 2014 12:13

När är sista inskickningsdatumet? :D

http://othersims.bogg.se

violassims

12 januari 2014 12:18

Den 19e :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards