violassims

Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

Steph & Aria

Av violassims - 9 januari 2014 16:30

Jag gjorde två nya simmar häromdagen som jag tänkte spela lite med i Bridgeport.

Stephanie, som helst vill kallas för Steph, är en tjej som älskar tatueringar medans Aria är en tjej som älskar tatueringar på andra tjejer. De lyckades köpa denna ljusa, fina lägenhet precis efter examen och de lånade gamla möbler av deras föräldrar och resten hade de sparat ihop till. I hushållet Maxwell/York bor även lilla Skipper, som är Stephanie's katt i bakgrunden.

Och självklart Aria's älskade Princess.

 
 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

9 januari 2014 20:02

Gud vad fina!

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

violassims

9 januari 2014 20:03

Tack!! Det tycker jag med :) de är mina nya favoriter, har spelat tre inlägg med dem redan haha!

 
Matilda Wik

Matilda Wik

10 januari 2014 00:06

Fina bilder du tar, väldigt genomtänkta! Jag är fotograf så är lite skadad, haha även när det gäller sims-bilder :-P

Gå gärna in på min blogg och hjälp mig komma vidare i min Voting Challenge! :-)
imsevimsesims.wordpress.com

http://imsevimsesims.wordpress.com

violassims

10 januari 2014 00:08

Åh tack så mycket! Kikar in imorgon och ser om jag kan hjälpa till något :)

 
Matilda Wik

Matilda Wik

10 januari 2014 10:04

Åh tack snälla du för att du röstade! Nu behöver jag bara ha två till för att komma igång! :)

http://imsevimsesims.wordpress.com

violassims

10 januari 2014 10:09

Lycka till! Kommer kika in om någon dag och se hur det går :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards