violassims

Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

Steph & Aria

Av violassims - 12 januari 2014 20:30

För tjejernas sista pengar köpte de ett klösträd till katterna så de inte skulle klösa på möblerna.

Eftersom tjejerna hade så himla fina *hosthost* arbetskläder så fick de en makeover och nu passar det mycket bättre till deras karriärer.

Steph's chef Reuben ville komma förbi och han satte sig direkt och spelade trummor i hallen.

Medans tjejerna var romantiska i sovrummet.

De hade även fått ett varsitt uppdrag att läsa en varsin bok. Efteråt var det obligatoriskt mys i soffan innan läggdags.

Sommarfestivalen kom nästa dag och då bjöd tjejerna självklart på fest. Deras granne Takala buade ut Steph det första hon gjorde, Ärna tog med vegetarisk hummer, Aria dansade med Amalia, Steph dansade med Caroline och Caroline satte sig ivägen för kylskåpet och spelade piano. En fest med blygsam framgång.

Aria börjar dagen med att borsta Princess päls innan hon ska till jobbet. Katterna turas om att sova på bordet.

Steph fick i uppdrag att hämta mat på caféet och Aria fick i uppdrag att presentera sig charmigt för en främling och sedan prata med Tom Wordy. Killen bredvid heter förresten Lil Bro, haha!

Dessa katter alltså, så mysiga! 

 
 
Cherry's sims

Cherry's sims

12 januari 2014 22:40

Det blir spännande att följa Steph och Aria, hittills har det varit super!
Använder du några sliders? I så fall vilka? :)

http://chesims.blogspot.com

violassims

12 januari 2014 22:41

Vad skoj! Jag tycker att det är roligt att spela dem då det inte är som jag brukar :) nej inga på denna datorn, ska testa på nya som kommer till veckan :)

 
Ingen bild

Ellliiinnn

25 januari 2014 09:06

MEERRR STEPH OCH ARIA DOM ÄR BARA FÖR SÖÖÖTTAA. Och så är det såå kul att följa med dom dom är så fkn söta ihop*-*

violassims

25 januari 2014 11:32

Haha åh vad glad jag blir :) kan försöka spela dem på gamla datorn nu när nya krånglar för jag har inte husdjur eller kvällsnöje på nya :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards