violassims

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

100 barnsutmaningen - resan till Frankrike

Av violassims - 25 januari 2014 12:45

Efter att Nichole har fött tvillingarna så får hon ett erbjudande om att åka till Frankrike och lämna en av böckerna hon skrev under graviditeten för lite pengar, och det tackade hon verkligen inte nej till.

Hon åkte moped...

För att lämna boken.

Letar uppdrag.

Som innehåller att prata med en flörtig, babydaddy-materials kille.

Letar efter lite saker att gräva fram.

Sen går hon ner för en trappa vid den bortglömda gravplatsen.

Därinne får hon hugga i sten...

Hitta hemliga dörrar...

Stå och hoppa på plattor...

Hittar skelett...

Låser upp dörrar med hjärt-nycklar...

Och sover i tält, innan hon klarar utmaningen.

Vad är väl en resa till Frankrike utan att trampa på druvor och sova utanför vingården i sitt fina tält? Nej dags att åka hem till Nicholes barn där hemma.


 
 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

25 januari 2014 13:23

Åh, var kommer hennes baddräkt ifrån?

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

violassims

25 januari 2014 14:12

Det är samma baddräkt som Isabel hade i min förra PGC så du hittar länk till den under kategorin WCIF :)

 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

25 januari 2014 19:57

Hej! Kollade där innan men hittade den inte :( Vet inte om jag är blind på något sätt haha

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards