violassims

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Tips

Av violassims - 25 januari 2014 14:47

Jag fick frågan idag om hur jag får inspiration till mina simmar och jag svarade att jag slumpar fram en sim i CAS och sen finslipar den lite men även att jag ska börja med att gå efter bilder som jag tycker har fina ansikten, men inte att det blir exakt lika då det blir mer personligt om man gör med sin egna touch. Ett bra tumblr-konto med sngga ihopsatta ansikten är The Ultimate Face och här är lite exempel som jag valt ut.

 
 
Ingen bild

Elliiin

25 januari 2014 23:18

Meer baaarrn C:
Älskar barnutamaningen vet inte vrf men.
Älskar din blogg!:

violassims

26 januari 2014 01:35

Jag tycker om den med :D Har äntligen fixat sims på nya datorn så håller på att få hem PGC-tjejerna, men det kommer ett till inlägg imorgon med 100 barnsutmaningen :D
Älskar dig för att du älskar min blogg haha :D

 
amanda

amanda

26 januari 2014 08:44

Taaaaaaaack så jättemycket för tipset. Nu ska jag göra unika simmar! =)

http://simsuniverse.bloggplatsen.se

violassims

26 januari 2014 11:29

Inga problem, det tycker jag att du ska göra! :)

 
Ingen bild

Elliiin

26 januari 2014 09:10

;D råka skriva kommentaren på fel inlägg men xD

violassims

26 januari 2014 11:29

Haha det gör inget :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards