violassims

Alla inlägg under januari 2014

Av violassims - 18 januari 2014 15:12

Jag har fått in en del bidrag, jag kommer gå igenom alla och lägga upp dem ikväll. Jag ska jobba mellan 17 och 02 idag så det kommer upp när barnen somnat :) så tills dess har ni tid på er att skicka in bidrag.

Av violassims - 17 januari 2014 09:15

Ääääntligen har jag fixat så Sims funkar på den nya datorn! Och det är så snabbt, helt amazing!

Imorgon är det ju sista dagen att skicka in sin sim till tävlingen, då det är bara att sätta igång att skapa en sim och skicka in! :)

Igår spelade jag en kort stund och bestämde mig för att göra en 100 barnsutmaning medans jag fixar så att alla nedladdningar och sånt kommer dit de ska så mina andra familjer funkar.

Detta är alltså min startsim, Nichole T.. Glömde hennes efternamn haha, kollar upp det senare! Hon gör väldigt fina miner.

Hon bor i den otroligt fina staden Roaring Heights.

Lite nya bekantskaper, hehe. Första baby-daddy kanske?

Han var en gentleman och bjöd på frukost efteråt iallafall.

Nicholes miner   hehe. Hon fick en förfrågan om att åka till Kina och lämna en bok. Så nu ska här skrivas!

Såklart det var första babydaddy!

Passande utsikt när man skriver en poesibok.


Av violassims - 13 januari 2014 11:30

Äntligen så har nya datorn kommit! Som tur är så är jag ledig idag och imorgon och hinner fixa och föra över grejer från gamla datorn. Jag får se när jag uppdaterar nästa gång, jag vill gärna få iordning på datorn först istället för en massa halvdana inlägg som det har varit ett tag nu. Ha tålamod! ?

Av violassims - 13 januari 2014 09:15

Posepack "Free Spirit" gjord av Gingerstixx, finns att ladda ner, se fler bilder och läsa mer om här.

Av violassims - 12 januari 2014 20:30

För tjejernas sista pengar köpte de ett klösträd till katterna så de inte skulle klösa på möblerna.

Eftersom tjejerna hade så himla fina *hosthost* arbetskläder så fick de en makeover och nu passar det mycket bättre till deras karriärer.

Steph's chef Reuben ville komma förbi och han satte sig direkt och spelade trummor i hallen.

Medans tjejerna var romantiska i sovrummet.

De hade även fått ett varsitt uppdrag att läsa en varsin bok. Efteråt var det obligatoriskt mys i soffan innan läggdags.

Sommarfestivalen kom nästa dag och då bjöd tjejerna självklart på fest. Deras granne Takala buade ut Steph det första hon gjorde, Ärna tog med vegetarisk hummer, Aria dansade med Amalia, Steph dansade med Caroline och Caroline satte sig ivägen för kylskåpet och spelade piano. En fest med blygsam framgång.

Aria börjar dagen med att borsta Princess päls innan hon ska till jobbet. Katterna turas om att sova på bordet.

Steph fick i uppdrag att hämta mat på caféet och Aria fick i uppdrag att presentera sig charmigt för en främling och sedan prata med Tom Wordy. Killen bredvid heter förresten Lil Bro, haha!

Dessa katter alltså, så mysiga! 

Av violassims - 11 januari 2014 08:15

Idag är det en vecka kvar tills tävlingen avslutas, därför ville Anja att jag skulle visa lite bilder på henne till hennes framtida man. Du kan läsa mer om tävlingen och hur du gör för att vara med här.

 

Av violassims - 10 januari 2014 21:45

 

 

Snygga retextures gjorda av Sunpi som du kan läsa mer om och ladda ner här.

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards