violassims

Direktlänk till inlägg 6 februari 2014

PGC Örn 2.13

Av violassims - 6 februari 2014 08:15

Anja träffade Kevin på PartyPlejsets minilager och hade lite skoj med honom där och sedan följde han med hem för lite vuxenmys.

Anja är lite för manlig för hennes eget bästa ibland.

Babybump brevid pappa Collin som håller i Axl.

Babybump nr 2.

Så mysiga!

Men Anja, det är din egen dotter! Var inte så fjôlig nu.

Jo men det är helt normalt att stå och prata i lilla badrummet.

Tv-spelande bruttor.

Babybump nr 3.

Axl fyllde år och om Aina hade varit min arvinge så hade jag redan haft arvingen för gen 3 redo!

Eftersom kusinerna är födda på samma dag så var det även Kidds födelsedag.

Den där spelkonsollen går varmt i Örn-hushållet.

Så fina alla är.

Chloé försöker lära Kidd att gå.

Medans killarna står och tjuvröker vi soptunnan.

Bebisdags!

Och Essie blev en stor flicka.

När Aina kom ut med lilla griniga men vänliga Rian så gick Chloë in för att föda... (förlåt för den crappiga kvallan på bilden, det var sjukt mörkt och jag har inte fixat ps än.)

Lilla Nia som är en soffpotatis som älskar naturen. Max verkar inte vilja ha mer barn? Tur att Chloé vill det då!

Planlösning på det nya huset som familjen har flyttat in i. Det är inte helt klart än så ni får inga fler bilder förens det börjar bli klart.

Och framsidan. Måste säga att jag blev nöjd för att vara första gången jag verkligen lägger ner mig :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards