violassims

Direktlänk till inlägg 7 februari 2014

100 barnsutmaningen - det händer mycket, snabbt i familjen Trast.

Av violassims - 7 februari 2014 09:15

Tittut!

Nya babydaddyn tyckte inte om att Nichole kysste honom då han hade fru.

Men efter en stund så följde han med hem!

Och redan nästa dag märkte Nichole att hon väntade barn.

Florence växte upp och blev en söt liten flicka.

David och Sara växte upp och blev barn.

Välkommen Juno! En god, disciplinerad liten tjej. Nichole ser lite trött ut på att föda barn nu, men än är hon inte gamling! Vila får du göra i graven, Nichole.

Nästa babydaddy.

Sara och David leker på lekplatsen i trädgården.

Nichole tar sönder datorn för att hon märker att det sparkar!

Lite ubåtsdykning är alltid kul.

Alfred och Adria blir barn. Uh så snabbt det går!

Och Juno blir småbarn.

De hade inte råd att betala hembiträdet så hon tog tvn. Dags att låta tonåringarna skaffa deltidsjobb!

De kunde lika gärna varit tvillingar, de är lika nära som det i alla fall.

En vanlig dag hos familjen Trast.

Bebisdags!

 
 
Ingen bild

Elin

7 februari 2014 15:17

Vart kommer den duschen ifrån?;) skulle va kul om du gjorde ett litet inlägg om den. :D och var man kan hitta den. ( är inte bäst på detta)

violassims

7 februari 2014 18:22

Klart jag kommer göra ett inlägg! :D det är superkul när ni frågar saker :)

 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

7 februari 2014 20:08

Tycker att Sara är så söt! Blev lite sugen på att spela på min 100 baby Challenge nu haha

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

violassims

7 februari 2014 20:48

Ja gör det!! :D älskar din 100 baby Challenge!

 
Ingen bild

jennifer

7 februari 2014 20:44

Tycker den här utmaningen är så rolig å läsa om, hoppas du fortsätter skriva! :)

violassims

7 februari 2014 20:49

Vad kul att höra! :) det kommer jag göra ända tills den är färdig!

 
Rolo

Rolo

8 februari 2014 08:22

Har inte orkat räkna, hur många barn har du egentligen nu? :D

http://simnation.blogg.se

violassims

8 februari 2014 09:45

Juno är det 9onde barnet :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards