violassims

Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

100 barnsutmaningen - Jonah och examensdags.

Av violassims - 8 februari 2014 13:30

Välkommen Jonah! Den lilla smarta, ivriga pojken.

Olga tyckte väldigt mycket om att bli ungdom, Mirvana skrattade bara åt henne.

Sista babydaddyn för Nichole! Blir det någon liten flicka eller blir Juno nästa kvinna att föra vidare namnet Trast i Roaring Heights?

Nichole tar med Juno i barnvagnen i regnet till...

Olgas examen! Hela familjen Trast.

Olga blev hederstalare och utsedd till den som troligtvis aldrig lämnar hemmet. Det passade bra tycker jag, får se om det blir för trångt eller om jag behåller henne.

Nyaste familjefotot. 10 barn änsålänge, inte alls dåligt gjort av Nichole!

Mor och dotter-prat i badrummet, why not liksom?

Olga kommer bli en bra mamma någon dag! 

Hmm, vad är det som känns så konstigt?

Bebisspark såklart! Sista graviditeten för Nichole, lite sorgligt.

- Ahmen bli inte som mig Olga, hitta dig en man och gift dig med innan du skaffar barn. Det är aaasjobbigt!

- Hmm, jag ska tänka på det mamma.

En helt vanlig dag hos familjen Trast.

Florence blir ett gulligt barn.

Som får sova i en sovsäck när mamma inte har råd med fler sängar.

Fina Olga 

Eftersom jag vill behålla henne ett litet tag så fick hon söka jobb som matbutiksbiträde.

Läser lite i en av vångingssängarna.

Spökeridagen kom visst och Olga och Nichole fick ge lite godis.

Jonah växte upp.

Även Sara och David, mer tonåringar som kan hjälpa till i hemmet och som kan jobba!

Roger fick också ge godis till en alien.

Sista födseln! Kille eller tjej, vad tror du?


 
 
Ingen bild

Agnes

8 februari 2014 14:53

Vad använder du för mod för att kunna ha fler än 8 simmar i hushållet?

violassims

9 februari 2014 04:43

Jag använder mig utav mastercontroller, portraitpanel och mover av Nraas, mc vet jag inte om den gör något med simmarna i hushållet, men pp gör så det får plats fler porträtt bredvid de andra porträtten och mover tillåter dig att flytta in utomstående simmar fast du har fler än åtta simmar i hushållet :)

 
Ingen bild

Sofia

9 februari 2014 12:30

Älskar din 100 baby challenge! Så underhållande!

violassims

9 februari 2014 17:15

Åh vad roligt att höra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards