violassims

Direktlänk till inlägg 10 februari 2014

100 barnsutmaningen - sista barnet för Nichole

Av violassims - 10 februari 2014 09:15

Nicholes sista barn blev en liten Elijah, som är ett naturälskande geni.

En dag när Nichole satt och skrev på sin bok i barnrummet på övervåningen som vanlig, kändes det lite konstigt i henne...

Det är dags för henne att bli en åldring. Hon fick 11 barn sammanlagt med 8 olika pappor.

Sedan var det även dags för Roger och Mirvana att bli ungdomar, och de flydde boet så snabbt de kunde för att starta egna liv.

Juno och Jonah lär sig gå.

Olga bjöd över sin high school-sweetheart som jag gjorde en liten makeover på. Funderar på om de ska få ett barn tillsammans.

Juno växte upp till ett barn, bara två stadier kvar innan hon tar över tronen som babymomma!

Medan Adria och Alfred växte upp och blev tonåringar.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards