violassims

Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

100 barnsutmaningen - makeovers

Av violassims - 17 februari 2014 13:30

Nichole saknar nog att inte kunna få mer barn nu, så hon passar på att gosa mycket med sin dottersdotter och sina, änsålänge, två småkillar.

Juno är som vanligt härskarinnan över Trastarna.

Ibland måste hon ta ledigt från drottningrollen och ha lite kul i trädgården.

Gjorde om lite för att komma ihåg i vilken säng alla barnen sover i, så gjorde överkasten och deras kläder efter favoritfärgerna! Gjorde även om the masterbedroom inför Juno's övertagande.

Bytte även ut stolarna i köket då jag inte kände att jag kunde ta bilder annars haha.

Jonah blev ett barn.

Och äntligen hade Juno ett barn till i familjen att leka med.

Tänkte bara uppdatera er med Florence och...

Sara som fick de mest drastiska förändringarna, så ni inte blir förvirrade!

Tjejerna spelar tv-spel och Jonah och David läser böcker.

Juno passar på att kalla Alfred för diva, vilket ökade deras vänskap då han är en diva haha.

Juno har fått konkurrans. Jonah väljer nämligen den mest befolkade platsen.

Mor och son-tid.

Mirvana var förresten gravid, vilket jag måste ha missat. Men hon fick en son i varje fall som fick namnet Neal.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards