violassims

Direktlänk till inlägg 19 februari 2014

100 barnsutmaningen - Juno är tonåring!

Av violassims - 19 februari 2014 16:00

Och våran, säger man arvtagerska?, har blivit en missnöjd tonåring! Jubel! Haha.

Olga bjöd över August för lite parbilder.

Men även för att ha lite vuxenmys på det enda stället man kan vara ensamna på i detta hus.

Woohooat-på-offentlig-plats-gången blandat med hållaföröronenförettbarnskriker var riktigt kul att kolla på!

Mor och dotter-mys.

Olga fick möjligheten att hålla i ett föredrag så det tackade hon självklart ja till! Måste vara inom tv-spel.

Juno frös och sov med ytterkläderna.

Hmm, fick upp ett meddelande om att det var en osynlig kraft mellan Nichole och August och möttes av det här!

De skulle bara larva sig som tur var!

Och sedan ville Nichole prata om återvinning (som hon gör med alla) men det tyckte inte August om.

Sedan växte även Elijah upp, jag hoppas på att han gillar killar när han blir stor för just nu har han lite sån stil och det skulle vara kul!

 
 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

19 februari 2014 19:40

Gud vad Olga är fin! Och Juno också!

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

violassims

19 februari 2014 23:33

Visst är dom!!

 
Rolo

Rolo

20 februari 2014 06:21

Haha, Juno blev ju riktigt cool!

http://simnation.blogg.se

violassims

20 februari 2014 06:23

Hon är på pricken lik Nichole än så länge, lite tråkigt kanske :) men jag gillar henne :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards