violassims

Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

Grafikkort

Av violassims - 20 februari 2014 13:06

Jag hann göra en ny sim, Spicy Anderson, hennes hund Sparky häromdagen innan mitt spel vägrade spelas. Det är mitt grafikkort som tydligen behöver uppdateras. Jag har aldrig haft något problem med grafikkortet på någon annan dator och nu självklart har jag problem med min en månad gamla speldator... Jag väljer att vänta tills min sambo kommer hem så han kan hjälpa mig så det kommer vara minimalt med uppdatering denna helgen, förhoppningsvis är jag tillbaka redan på söndag!

Här kommer iallafall en bild på Spicy och Sparky! De hann gå till parken som längst så det kommer komma lite bilder under helgen. Så, vad tycker ni om dem?

Och såhär ser det ut när en liten sim ska klappa en gigantisk hund!

 
 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

20 februari 2014 19:33

Åh vad jobbigt >.< Hoppas din dator löser sig!!

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

violassims

20 februari 2014 19:34

Det hoppas jag med, det är bara jag som inte kan med sånna grejer så det får C fixa! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards