violassims

Direktlänk till inlägg 24 februari 2014

100 barnsutmaningen - Vardag

Av violassims - 24 februari 2014 09:15

Och självklart blev ju resultatet av myspyset i duschen en gravid Olga!

Jonah hade belöningsceremoni inom scouterna, så Olga, Juno, Elijah och Nichole gick och kollade och hejade på honom!

Jag tror inte att Juni är bekväm med läxor, hon behöver ju inte vara smart, hon ska ju bara föda en massa bebisar! Jonah gillar förresten brända pannkakor allra bäst.

Ronnie tycker att morbror Alfred är en väldig mysig figur.

Nichole skäller lite på David som valde att göra läxor istället för att jobba. Japp.

Juno blev... Avundsjuk? Sur? Äcklad?

Nichole maxar författarfärdigheten och Ronnie leker. Jag gjorde förresten om barnrumet/övervåningen superfint och mysigt och då bestämde sig mitt spel för att krascha! Back to ruta ett.

Morgonmys.

Eller inte.

När man bor i ett hus med 6 tjejer så får man ofta kärleksförklaringar och presenter på posten. (Inga av de fem killarna får dock).

Jag älskar Elijah!! Han är så fjollig, haha. Inget fel på det, tycker bara det är så roligt med en sån sim av 14 haha.

Vad gott med brända pannkakor! Mmm.

Hembiträdet gör allt utom att städa som hon är anställd för. Tur att jag har simmar som städar självmant.

Här är Mirvanas lilla Neal förresten! Han låg på golvet och skrek när Olga gick och hälsade på.


 
 
Stephanie, othersims

Stephanie, othersims

3 mars 2014 13:40

ÅHH VAD SÖT NEAL ÄR! :'3 NAPP OCH ALLT! <3

http://othersims.bogg.se

violassims

3 mars 2014 13:47

Hihi och en älva på det också :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards