violassims

Alla inlägg under mars 2014

Av violassims - 31 mars 2014 16:00

Harpers topp hittar du här. Sen har jag använt ett mönster från detta pack.

Av violassims - 31 mars 2014 09:00

Gina Verco, önskad av Hallon.

Hallon ville ha en tjej som var lite åt det kurviga hållet, med gyllenbrun hy, vågigt rödbrunt hår med lite ombre och grågröna livliga ögon. Hon skulle ha cirka fem tatueringar, kanske piercing i näsan. Hennes ansiktsdrag skulle vara skarpa, med hyfsat stora ögon och näsa och bredare läppar. Hon skulle även ha en ledig, hipster stil med mycket smycken och en fin klocka.

Vardagskläder | Finkläder | Pyjamas | Idrottskläder | Badkläder | Ytterkläder (förlåt för den fula kanten vid golvet!)

Gina är en ganska spontan tjej som älskar att ha kul. Hon kan dock bli väldigt arg lätt och står upp för sig själv och är väldigt ärlig. Hon hade en lycklig och bullrig uppväxt i storstaden Bridgeport. Dock så lämnade hennes biologiska pappa henne, sin mamma och sins syskon under hennes första år. Även om hon tycker mycket om sina styvpappa vill hon en gång för alla hitta sin riktiga pappa. Annars skulle hon vilja bli lärare eller läkare. :D 


Hennes tatueringar: "There are no rules that can bind you when you find your other half" på vänstra skuldran, röda hjärtan på högra revbenen, en röd pussmun på vänster bröst, "kludd" på högra handen och en på högra låret.

 

Gina finns att ladda ner här, välj mellan Sim3Pack eller .sim-fil.

Av violassims - 30 mars 2014 09:30

Glöm inte att rösta på Isadora så att jag får vara med i nästa veckas tävling också! :D Just nu ligger hon sist :( Rösta här!

Av violassims - 30 mars 2014 08:30

Eftersom jag råkade ta bort endel sparfiler, eller råkade och råkade jag tog bort, så råkade ju 100 barnsutmaningssparfilen raderas och när jag märkte det var det för sent då jag redan hade tömt papperskorgen och av någon anledning så kan jag inte återställa datorn till ett senare datum än senaste uppdateringen som var i måndags och då hade skadan redan varit skedd i några dagar.

Och eftersom jag verkligen tyckte om att spela 100 BC så kommer här min nya grundare!

Detta är Harper Garcia! Hon är familjeinriktad, flörtig, fostrande, oemotståndlig, tungsovare och riktigt rolig att spela med! Vill ni att jag ska visa hennes 100 BC i bloggen eller vill ni läsa om något annat?

Här kommer lite fler bilder på Harper för att hon är så himla fin.

Såhär glad över att få många barn? Haha, din livslånga önskan är fem barn men du kommer förhoppningsvis få dubbla.

Av violassims - 29 mars 2014 14:00

Jag kom ju med i Spacesims tävling och nu är det dags att visa första veckans bidrag. Denna veckan var det tema färg som stod på schemat och jag valde färgen vit som jag kopplar till bröllop. Så kika in på hennes blogg och rösta på Isadora så hon får vara med nästa vecka också! :D

Av violassims - 28 mars 2014 10:15

Snygga retexturer för killar gjorda av Bingbangsimmory.

Av violassims - 27 mars 2014 09:44

Roscoe pratar med sig själv framför tvn och Elisabethe undrar vad hennes son håller på med egentligen.


Wilhelm som jag gjorde lite snabbt åt Pearline.

Så måste ju Pearline se till att vara den första som Wilhelm lär känna.

Mitt spel blev lite galet och spawnade en till Wilhelm som en zombie.

Och för första gången funkade en zombieattack för mig! Sen raderade jag han.

Pearline gick in och sökte tröst hos riktiga Wilhelm.

Sedan avslutade vi med en kyss och en bild.

Detta eviga kaos.

Föräldrarna är fortfarande kära.

Men det verkar Roscoe också vara.

Jag kommer inte ihåg vad hon skulle göra i affären...

Men direkt efter ringde hon upp Wilhelm.

Och han dök självklart upp.

Och de gick på en rundtur genom teatern.


Av violassims - 26 mars 2014 11:37

Jag tänkte bara slinka in och säga att jag lever. Jag är hemma hos svärföräldrarna och pluggar inför salstentan som jag har imorgon eftermiddag och åker hem idag så fort C har jobbat klart. Så imorgon innan tentan så kommer jag att fixa mitt Sims då jag råkade ta bort min 100 BC sparfil, så ska fixa det imorgon förmiddag så jag kan ta bilder till Spacesims tävling, då jag GICK VIDARE!!! :D och sen spela på PIF som jag inte gjort på snart en vecka. Så snaaart kommer jag tillbaka med min 100 BC som jag längtar så efter. Jag kommer slinka in lite nedladdningstips och bilder på PIF sålänge.

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards