violassims

Direktlänk till inlägg 7 mars 2014

Tävlingsbidrag

Av violassims - 7 mars 2014 16:54

Eftersom Thesimshg ska köra igång med en till säsong av Hungerspelen så var det ju självklart att jag skulle skicka in två bidrag som revansch då det inte gick alls bra för min Valter Telin (jag ser inga bilder på han där, men det finns flera från förra säsongen). Därför håller jag nu tummarna för mina nya små sötnosar som ni får se här!

Mika Olsen.

 

Mika Olsen heter denna orädda 20 åriga tjej som volonterar till att gå med i slåttern.
Hon har aldrig brytt sig om vad andra tycker och tänker om henne, vilket har lite att göra med hennes gigantiska födelsemärke men det är även en del av hennes personlighet.
Hennes atletiska sida kommer från sitt distrikt som är nummer  10, alltså boskap. Hon har alltid varit med sin pappa i ladugården när hon var liten och hjälpte till med att ta hand om djuren och liknande.
 
Mikas egenskaper är geni, atletisk, tursam, ensamvarg och älskar naturen.

Vardag | Pjamas | Finkläder | Idrottkläder | Badkläder | Ytterkläder

Jasper Friz.

Jasper Fritz heter denna 23 åriga kille som kommer från distrikt 3, industri, som är ett av de bättre och lyxigare distrikten som har gjort att Jasper är väldigt tränad för Hungerspelen.
I hans yngre dagar hängde Jasper med killar som kanske inte var så bra för han, vilket ledde till att han gärna snor saker från andra och kan vara ganska elak ibland. Men han kan lätt snacka till sig folk så de tror att de kan lita på honom, vilket bara är till en fördel i detta spel.
 
Jaspers egenskaper är atletisk, elak, kleptoman, modig och snackare.

Vardag | Finkläder | Pjamas | Idrottkläder | Badkläder | Ytterkläder


 
 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

7 mars 2014 20:52

Åh lycka till!!

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

violassims

7 mars 2014 20:53

Tack detsamma!! Såg att du hade supermånga simmar med så du får iaf med minst en ;)

 
Rolo

Rolo

8 mars 2014 01:47

Tack för bidragen :D Lycka till igen :P

http://simnation.blogg.se

violassims

8 mars 2014 08:35

Tack så mycket! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards