violassims

Direktlänk till inlägg 8 mars 2014

100 barnsutmaningen - Fler blir ungdomar

Av violassims - 8 mars 2014 08:15

Olga är först fram att skälla ut alla sina syskon som inte går till skolan eller jobbet i tid, vilket gör dem ännu senare... Vi skyller på hormonerna!

Eftersom Olga är den som är hemma hela dagarna så får hon gå ut och skriva räkningar fast hon är höggravid.

När hon var på övervågningen och lekte och gosade med lilla Ronnie så kom värkarna.

Hon tog en taxi till sjukhuset som hade blommor i hennes favoritfärg i bakgrunden.

Och ut kom Olga med lilla Waldemar, som är en modig ensamvarg.

Dagen efter bestämde hon sig för att hälsa på Mirvana, fast hon var inte hemma utan Neals pappa hälsade i dörren och precis innanför satt Neal som nu växt upp! Riktigt söt blev han.

Varför har du en sån konstig min Sara?

Jo det är ju födelsedags!

Sedan är det ju självklart även Davids tur och han ser mycket gladare ut att bli ungdom.

Potträning med mormor!

Kolla så nöjd lilleman är i mormors famn! Åh, smälter här!!

Haha, åh vad roligt det kommer vara att ha Juno som arvvinge!

Vad är det som luktar så illa? Davids svett eller hans rökning?

Sedan tyckte David att det var dags att flytta hemifrån för han och Sara.


 
 
Ingen bild

Elin :3

8 mars 2014 12:20

Juste gärna till tånåringar & ungdomar ( kvinna) cx

 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

8 mars 2014 15:00

Tycker att Juno är så himla fin! Vilken tur du hade att hon blev arvinge :)

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

violassims

8 mars 2014 15:03

Ja det tycker jag med och dessutom är hon himlans rolig också! :) hoppas hon får många, roliga barn :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards