violassims

Direktlänk till inlägg 14 mars 2014

Önskeinlägg - Hår

Av violassims - 14 mars 2014 09:00

Hår till främst tonåringar och ungdomar

Klicka på bilden för att komma till nedladdningen.

Här kommer jag visa mina 4 favoritskapare och några av deras hår, då jag tycker det är få skapare som laddar upp fina hår på TSR.

Skysims är en av mina absoluta favorithårskapare på TSR, det finns sjukt mycket fler hår på hens sida.

Nightcrawler har inte lika många hår, men de är minst lika snygga för det!

Cazy har även hen många andra hår på sin sida.

Och sist men inte minst har vi Alesso. Kika in på skaparens sida för att hitta fler hår.


Personligen så laddar jag ner retextures av håren då jag tycker de lägger om färgkontrollerna på ett bättre sätt, men det är inget som man måste göra. Hoppas ni tyckte att jag gav bra tips och önska gärna fler inlägg! :)

 
 
Ingen bild

Elin :3

14 mars 2014 14:21

Tack igen <3

violassims

15 mars 2014 11:25

Så lite så :*

 
Kaka - Simsing

Kaka - Simsing

15 mars 2014 22:28

Av dessa måste Nightcrawler vara min favorit. Annars älskar jag ju Beaverhausen. Ctenid och andra simblrs :D Har du kollat in dem?

http://simsing.blogg.se

violassims

16 mars 2014 08:25

Jo jag laddar oftast inte ner hår från TSR, men det var därifrån nedladdningarna skulle vara när jag tipsade om de önskade Elin :) själv har jag alla från simmoa! Och beaverhausen är underbar!!

 
Siri

Siri

17 mars 2014 16:28

Ska ladda ner några nu! :)

http://dreamsims.blogg.se

violassims

17 mars 2014 16:29

Det låter bra det! :)

 
manga87

manga87

3 juli 2014 19:26

jag laddar ner alla cc hår från tsr men jag undrar iffal du vet några andra sidor man kann ladda ner hår till the sims 3

http://bloggplatsen

violassims

3 juli 2014 20:05

Ett stort tips är att lära dig hur man laddar ner packages, flera stora Sims bloggare har bra guider på det.
Jag hittat de mesta sakerna på tumblr, men sen finns ju även tsr som du nämnde, modthesims, allaboutstyle osv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards