violassims

Direktlänk till inlägg 1 april 2014

PIF - del 3

Av violassims - 1 april 2014 09:15

Jag har nu skapat en kategori enbart för PIF så det är lättare för er att titta tillbaka och se om det är något ni inte har hängt med i eller så :) Sen är det bara att ni frågar i kommentarerna eller i frågeboxen så svarar jag självklart så bra jag kan! Men detta är inget mer speciellt än att jag kom in i familjen när generation 4 blivit ungdom så jag kan spela vidare på den tills generation 5 har blivit ungdom och sedan skickar jag vidare den till nästa person i listan! . Det är alltså inte två familjer, utan jag fortsätter på samma familj fast jag får bara skaffa barn med generation 4. PIF står för Pass It Forward, alltså skicka det vidare. :) Hoppas att det blir lite klarare för er nu, annars är det bara att fråga som sagt!

De avslutade dejten med middag på bistron och en kyss innan Pearline frågade om Wilhelm ville sova över.

Och det var ju klart att han ville. Lite rosor på det så...

Fick hon honom i säng.

Detta är en vanlig syn i familjen Boolprop, umgås man så umgås man vid tvn eller schackbordet!

Skyll dig själv som inte använder skydd!

Wilhelm och Roscoe tycker inte särskilt mycket om varandra.

Det är ju bra att du spyr bara du ser Wilhelm, Pearline.

Minstingen i generation 3 är Zandor och han gör inte så mycket. Leker med sin förbaskade låtsaskompis.

När Pearline förstod att hon väntade barn, så frågade hon om inte Wilhelm ville flytta in till henne och hennes familj för att hjälpa till med barnet.

Far-och-dotter-tid. Som sagt, det är såhär de umgås.

Vill du kanske bli min pojkvän också? - Själklart!

Micah ville ha glass, så det fick hon.

Elisabethe har som livslång önskan att bli världsberömd kirurg. Vi får väl se om vi hinner uppfylla den önskan, steg ett är ett jobb inom sjukvården!

Pearline hälsar på sin gamla höstadiekärlek.

Och berättar att hon kom dit för att bara bli vänner.

Vilket han tar ovanligt bra och vill lölja sig lite direkt efter.

Wilhelm vill bli nivå 10 inom polisyrket, så han fick ta skruttbilen och skaffa sig ett jobb på polisstationen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards