violassims

Direktlänk till inlägg 2 april 2014

100 barnsutmaningen - del 1.1

Av violassims - 2 april 2014 12:45

Här står Harper och posear framför sitt hus som hon köpte online i Twinbrook. Hon hade ingen aning om att det var fallfärdigt inomhus när hon köpte det, så nu har hon något at göra medan hon är på jakt efter män!

På andra sidan gatan spanade hon in sitt första offer, fast han var en riktig Svensson med villa, barn och volvo.

Det var inte bara Harper som ville besöka detta hushåll. Synd att han var tonåring!

Harper blir insläppt av Robert Castor, om han bara skulle veta vad som kommer att hända så skulle han aldrig ha öppnat dörren!

När Harper stänger dörren efter sig så ser hon att det är en manlig maskot på hennes tomt, honom får vi ta hand om en annan dag!

Robert var lite svårflörtad, kanske för att frugan sitter och tjuvlyssnar?

Harper kände att frugan höll tillbaka Robert ganska mycket, därför bjöd hon med sig honom hem. Aldrig sett en fulare sim tror jag.

She went for the kiss! Och Robert tyckte om det.

Eftersom Harper inte har någon säng än så tog hon med sig Robert till poolen.

Där hon förförde honom med en slängkyss.

Direkt efter kissade hon på sig och Robert fick en massa hagel på sig.

Sedan blev Harper för trött och lånade en parkbänk att vila ögonen på. Robert stack.

Väl hemma tog hon sig en iskall en, jag gissar på att det är en öl.

Innan det var dags att krypa i kojs.

Dagen därpå började Harper dagen med att måla sin första målning.

Hon sålde även sin kamera som hon hade i ryggan och fick råd med en dubbelsäng.

- Jag tänker inte förföra män i den där sängen!

- Tyvärr har du inget val, jag bestämmer!

Sängen måste invigas och Robert är den som står först på listan.

Undrar om han har fattat vad vi ska göra.

De går rakt på sak och sedan sover han över. Jag tycker det är så kul att hans fru och barn är mitt emot och kan se.


 
 
Stephanie, Othersims

Stephanie, Othersims

2 april 2014 22:28

Hahahahaha!, ahh! Robbe gick rakt in i baby fällan, undra vaad frugan har och säga om det? ;)

http://othersims.blogg.se

violassims

3 april 2014 06:16

Hahahaha hoppas hon skäller rejält på honom!!! :D

 
Rolo

Rolo

5 april 2014 10:06

Angående hungerspelen: vi skulle behöva en ny uppladdning av Mika Olsen eftersom den nuvarande uppladdningen inte funkar. Helst skulle vi vilja ha en idag eftersom invigningscermonin är på gång och enligt planerna ska den visas idag :D

http://thesimshg.blogg.se

violassims

5 april 2014 10:09

Jag är och jobbar just nu så kan inte förens ikväll om det är okej! :) vad är det som inte funkar förresten? Så jag vet vad jag behöver göra :)

 
Rolo

Rolo

5 april 2014 10:08

Jasper Fritz funkar inte heller, kan du ladda upp dem på Exchange eller liknande? Eller testa att ladda upp dem igen?

http://thesimshg.blogg.se

violassims

5 april 2014 10:10

Jag testar ikväll, annars så ska det funka med dem de finns ju som sim3pack och packages :)

 
Rolo och Ida

Rolo och Ida

5 april 2014 19:27

Det som inte funkar är att när vi trycker på Downloadknappen, startas inte sims, vi har testat detta 5 gånger, men det funkar ej

http://simnation.blogg.se

violassims

5 april 2014 19:29

Trycker ni på downloadsknappen på mediafire så kommer det som en fil i hämtade filer/downloadsmappen :) har ni kollat där?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards