violassims

Direktlänk till inlägg 14 april 2014

Önskesim - Leight Parks

Av violassims - 14 april 2014 07:30

   

Leight Parks, önskad av Kicki.

Kicki ville ha en kurvig, solbrun och galen sim! Galen i stilen då alltså, helt galna kombinationer och roliga smycken. Det var en utmaning för mig, jag vill att allt ska matcha! Leight skulle ha brun eller svart hår (hon fick brunsvart hehe), bruna ögon, "asiatiska" ögon, alltså rätt små, fylliga läppar och en ganska normal näsa med en piercing i.

Leight har alltid varit utstött, men hon visste aldrig varför?
Då hon blev äldre blev det värre, hon började att skada sig själv.
Men tillslut hade det gått så långt så att hon slutade.
Nu är hon sig själv, och sticker ut ifrån mängden och det är hon glad över!
Hon drömmer om att skapa ett modeföretag och designa sitt egna klädmärke!
Kommer det att förbli en dröm? Eller händer det verkligen?

 


Idrottskläder | Pyjamas | Ytterkläder | Badkläder | Finkläder (egen design!) | Vardag

 

I sina vardagskläder ska hon ha denna pappershatten på sig, men av någon anledning så funkar inte endel accessoarer för mig i själva spelet utan bara i CAS. Den kommer dock med när man laddar ner henne (hoppas jag).

 


Avslutar med en kass closeup, för jag blev väldigt nöjd med henne men min grafik är tydligen inte lika bra längre.

 

Leight finns att ladda ner här, välj mellan .sim eller simpack.

 
 
Ingen bild

Ellie

14 april 2014 11:20

Åååh, hon är ssååå vacker! Ska definitivt önska en önskesim hos dig *u*

violassims

14 april 2014 12:29

Nejmen vad kul :D

 
Cherry

Cherry

14 april 2014 13:34

Åh vad fin hon är! :)

http://chesims.blogspot.se

violassims

15 april 2014 12:19

Tackar :)

 
Kicki

Kicki

15 april 2014 16:31

Tack Viola för en fin sim!
Är jättenöjd med henne, och hon blev bättre än planerat tack ännu en gång!

Kram!

http://simsplanet.blogg.se

violassims

15 april 2014 16:51

Vad glad jag blir! Tack så mycket :) kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards