violassims

Direktlänk till inlägg 16 april 2014

Annonssvar till Adam

Av violassims - 16 april 2014 09:45

Othersims blogg finns det en dejtingannons skriven av Adam och jag har valt att skapa en sim som svarar på denna och får en chans gå på dejt med honom.

Vem är denna mörka, mystiska tjej som svarar på din dejtingannons undrar du säkert nu.


Jasmine Collins heter jag, jag är 19 år och jag har precis hittat vem jag är och vill vara i livet.
Mitt smultronställe är ute i trädgården i en hängmatta med en bra bok en varm sommardag. Sedan skadar det inte med grillmys och vin sent inpå småtimmarna.
Om mina kompisar skulle sammanfatta mig med fem ord så skulle det vara: värmedyrkare, naturfantast, humorälskare, kockbegåvning och nattuggla.
Jag har en nystartad blogg som handlar om allt i mitt liv, då jag älskar att skriva och fota. Det skulle vara en dröm som kom sann om jag blev en världskänd bloggerska som Kenza och Michaela Forni.
Att jag har en snygg kropp är bara ett plus i kanten enligt mig, och dig tydligen ;)
 
Våran dejt ska börja med en vandring uppför berget, gärna med handhållning. Sedan på toppen av berget så väntar en luftballong på oss med champagne och jordgubbar att smaska på medan vi kollar på den underbara utsikten. Om vi tycker att vi vill spendera ännu mer tid tillsammans så kan vi åka till stranden och sätta oss vid en brasa och bara prata natten lång.
 
Hoppas på att vi ses snart!
PoK, Jasmine.

PS, följ mig på instagram!

 
 
Rolo och Ida

Rolo och Ida

16 april 2014 13:48

Har också skickat in en sim :D Vad fin hon var :D

http://simnation.blogg.se

violassims

16 april 2014 13:50

Tack :) tror att eran också är fin! :d

 
Ellie

Ellie

16 april 2014 19:19

Åh vad kul! Det gick bra för din sim förutom att hon höll i sin Iphone hela tiden haha :-)

http://simsvegas.blogg.se

violassims

16 april 2014 20:51

Hahaha ja märkte du det också? :3

 
Kimssims

Kimssims

16 april 2014 21:02

Snygg sim, och hoppas det går bra för dig! Bra att du faktiskt har planerat dejten och inte bara skrivit att de skulle snacka på stranden osv! :D

http://kimssims.blogg.se

violassims

16 april 2014 21:03

Hihi tack vad gosigt :d

 
Chaos

Chaos

17 april 2014 01:57

Superfin! Hoppas det går bra för din sim :-)

http://chaossims.blogg.se

violassims

17 april 2014 06:15

Tack, det hoppas jag med! :)

 
Ingen bild

kolose

28 maj 2014 17:17

kann man inte få ladda ner henne snart och föresten lycka till

violassims

30 maj 2014 09:35

Hon är inskickad till en liten "tävling" till en annan blogg så jag väntar och ser om hon kommer med där eller inte. Om hon inte blir med så lägger jag upp henne, annars är det den andra bloggens sim :-) tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards