violassims

Direktlänk till inlägg 17 april 2014

100 barnsutmaningen - del 1.4

Av violassims - 17 april 2014 09:00

Fräscht Harper!

Hundmys i solen. En liten makeover fick våran kära Harper också.

Direkt efter det ploppade magen ut en millimeter.

När man har en sådan rumpa som Harper så får man många kärleksförklarningar.

Födelsedag nr 1! Bizette blev riktigt fin, ingen som har namnförslag till jycken?

Och födelsedag är 2 är Carlos! Och det firas med massa bus och gos.


Harper passar på att måla lite medan hon ändå inte kan bli gravid, eftersom att hon redan är det.

Musik ska vi lära pojken fort.

Bizette är numera en jakthund och letar reda på massa ädelstenar och dyrbara stenar.

Det är mycket man måste lära sig när man är liten.

Du läcker Harper!

Hur många och vilken/a det blir får ni se nästa gång.


 
 
Anoym

Anoym

17 april 2014 14:35

Han har rolig min på pottan :D

http://livsim.bloggplatsen.se

violassims

17 april 2014 17:16

Haha ja jag älskar deras miner där! :D

 
Ingen bild

Lilly

23 april 2014 21:42

Wcif gå stolen, har nämligen inte aurora skies så skulle älska att ha den i mitt spel

violassims

24 april 2014 12:17

Jag fixar ett inlägg där jag beskriver hur man gör! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards