violassims

Direktlänk till inlägg 23 april 2014

PGC Örn 2.15

Av violassims - 23 april 2014 09:00

Jag börjar med att berätta att Aisha har fått tvillingtjejer, de heter Jeannie och Eileen!

Bra föräldraskap där Chloë!

Mirjam blev befordrad till fasadklättrare, alltså en nivå ifrån att bli mästertjuv och uppnå hennes livslånga önskan!

Eftersom mitt hus började bugga (Max och Aina med familjer kunde knappt flytta ut och det var allmänt buggigt) så bestämde Kevin tidigt en morgon att de skulle flytta.

Och det här huset får de bo i tills jag orkat bygga ett nytt eller hittat ett annat som jag gillar.

Första familjemiddagen och Kevin väljer att äta i köket.

Anja hade känt sig lite pluffsig de senaste dagarna och samma morgon som flytten ringde doktorn och sa att hon var gravid!

Hon berättade genast den glada nyheten till en överlycklig Kevin.

Som sedan bestämde sig för att kittla och busa lite med hans gravida fru.

Kolla vad söta de är ännu! Gullepluttarna.

Max ringde och ville prata lite med farsgubben.

Alex och hans flickvän Elissa väntar också barn.

Eftersom Kevin vill ha en pojke och Anja vill ha en flicka till så fick de gå och göra ett ultraljud.

Som sade att det ligger i alla fall en flicka i lilla magen, men doktorn kunde inte se exakt om det var ett eller flera barn.


 
 
Ingen bild

Linnea

23 april 2014 14:26

Hur gör man graviditets test/ ultraljud? Är det en expansion, mod eller kommer det med grundpaketet? Och var klickar man isåntfall? Tack i förväg! //Linnea

violassims

23 april 2014 15:48

Man laddar ner modet Hospital Overhaul som finns här: http://www.simlogical.com/ContentUploadsRemote/uploads/1883/hospitalOverhaul.html som gör att man bland annat kan göra ultraljud, abort och donationer av "sperma".
För att göra dessa interaktioner så är de bara att klicka på sjukhuset och välja den du vill göra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards