violassims

Alla inlägg under maj 2014

Av violassims - 17 maj 2014 15:45

Nu är det så att jag inte har bloggat så aktivt under veckan som gått, och det är för att jag dels har tappat lite intresse för att blogga (dock inte för att spela utan har spelat ganska mycket på 100 BC och arvvingen är snart ungdom!), och sedan händer det ganska mycket i mitt liv just nu med skolan, jobb, upptagna helger och födelsedagskalas imorgon.

Jag är väldigt sugen på att börja spela in LP's på youtube, men jag tror inte min dator klarar av det och det är en anledning till varför jag inte är lika intresserad av att blogga.

Så just nu ska jag ta en liten paus från bloggandet, jag kommer kanske tillbaka i sommar men jag lovar ingenting då jag har en liten valp att ta hand om då. Ta hand om er så ses vi förhoppningsvis snart igen! Jag kommer självklart svara på kommentarer och frågor om ni har några, men det kommer inte komma nya inlägg tills jag känner mig redo igen.


Av violassims - 17 maj 2014 13:59

Jag fick en fråga häromdagen om jag kunde ladda upp Harper Garcia och jag hade faktiskt tänkt ladda upp alla Garcias så man får välja och vraka som man vill, bara man ger credit om ni använder dem i media.

De finns att ladda ner under sina porträtt i släktträdet, jag har laddat upp bilder på allihopa som ungdomar eftersom alla har flyttat ut från mitt spel redan.

Av violassims - 17 maj 2014 12:48

Simsbloggare! Närmare bestämt (från vänster) Sara på Simsdeluxe, Carolina på Simsing och Fredrika på Spacesims.

Det kanske var lite svårt för dem som inte vet hur de ser ut, men det var ändå iaf tre som gissade rätt denna gången, Sara, Alice och Kicki!

Av violassims - 13 maj 2014 10:00

Denna gång blir det tre stycken kändisar att gissa.

Nr 1.

Nr 2.


Nr 3.


Alla har något med sims att göra.

Av violassims - 10 maj 2014 10:15

Emilia Clarke! Den personen som gissade rätt var Fredrika.

Fick en fråga av Kimssims om jag kunde ladda upp henne och självklart kunde jag det!

Hon finns att ladda ner här, endast som .sim.


Kollar ni på Eurovision ikväll förresten? Vem hejar ni på isåfall?

Själv är jag inte så intresserad av vilka som uppträder eftersom jag personligen tycker att det inte är lika bra som när jag var liten, men för andra året i rad så ska jag och sambon på en fest med våra kompisar som helt enkelt är ett drinkspel baserat på bidragen, poängen och allt som har med Eurovision att göra.

Av violassims - 9 maj 2014 09:30

Välkommen Frances, den klumpiga hydrofoben.

Och Julie, den naturälskande hydrofoben.

Jag orkade inte med dem som bebisar, så de fick växa upp direkt.

Här är dem!

Detta är Nelly som Carlos skulle följa med hem från skolan.

Jag tyckte att de passade väldigt bra tillsammans, tyvärr skulle han jobba direkt.

Nästa offer!

Mm, smörgås.

Jack tråkar Harper till döds det första han gör.

Så hon försöker kyssa honom!

- "Vad gör du?! Du stinker ju!".

Efter lite om och men så!

Harper måste spy utomhus för att toaletten är trasig, hit med en hantverkare!

Sedan var det det där med att be om att bara vara vänner.

Direkt efter övade de på hejarramsan.


Av violassims - 8 maj 2014 08:15

Eftersom endast en av ni som gissat har haft rätt änsålänge så får resten en chans också, dock blir det endast den som gissade rätt på "orginal"-inlägget som får en länkning denna gång.
Tycker fortfarande att hon var mer lik i CAS. Detta är en av hennes karaktärer, därför är det okej med både hennes riktiga namn och hennes karaktärs namn.

Nu kanske de blev lite lättare? :)

Av violassims - 7 maj 2014 08:45

Lilla vakthunden i sommar kommer det hem en riktig liten valpis hem till mig ♥

Carlos bestämde sig för att fylla år klockan 6 på morgonen medan alla i familjen sov.

Men de var glada fast han väckte dem.

Han blev direkt en missnöjd tonåring och utvecklade egenskapen avantgardist.

Efter mycket kraschande utan anledning så bestämde jag mig för att byta till detta hår.

Och ett litet familjefoto innan tvillingarna åker till skolan.

Eftersom Carlos har dagen ledig från skolan så söker han ett deltidsjobb.

Harper försöker lära Benjamin att prata...

När hon plötsligt känner enorma magsmärtor!

Hon rusar därför till sjukhuset, där en läkare står och skriker åt henne vart hon ska skriva in sig.


Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards