violassims

Direktlänk till inlägg 20 juni 2014

Glad midsommar ♥

Av violassims - 20 juni 2014 14:00

Kikade bara in här och ville säga glad midsommar. 

Hoppas ni får en mysig dag med familjen, eller som jag, en mysig dag med vänner, god mat och dricka. 

En pinsam bild på instagram kanske? ;)

 
 
Cherry

Cherry

22 juni 2014 15:15

Vad kul att höra från dig igen! :D
Lite sent att säga trevlig midsommar för mig men men.. :)

http://chesims.blogspot.se

violassims

22 juni 2014 15:33

Vad roligt att höra! :D kommer förhoppningsvis tillbaka till hösten om min dator slutar krångla!
Tack så mycket :)

 
Ingen bild

Ellie

24 juni 2014 01:00

Jättefina bilder (:

violassims

24 juni 2014 11:11

Tackar :)

 
manga87

manga87

5 juli 2014 14:53

du gör så himla fina simmar hur gör du ögonen så verkliga jag fixar ögonen men de blir ändå så fula

http://bloggplatsen

violassims

5 juli 2014 21:36

Menar du formen så hjälper sliders väldigt mycket men menar du färgen så är det contacts jag använder :) tack så mycket för dina fina kommentarer de senaste dagarna!

 
manga87

manga87

6 juli 2014 22:59

hej förlåt för så många kommentarer men jag undrar ifall du vet vart man kan ladda ner slider (fast du säkert vet) och jag undrar ifall slider kan ha dålig cc ._. och wcif rebecka sparks hår (fel stavning på sparks)

http://bloggplatsen.se

violassims

7 juli 2014 09:05

Mina sliders har jag fått med när jag laddat ner simmar, men jag har för mig att de flesta går att hitta på modthesims eller så kan du testa att söka på Sims 3 sliders på Google :)
Just nu har jag ingen aning, skrev jag inget i hennes beskrivning så vet jag inte. Är så dålig på att hålla koll!

 
manga87

manga87

7 juli 2014 11:20

hej förlåt igen. (skriver många kommentarer.) men jag vill ladda ner olika simmar men jag är orolig ifall de har dålig cc och sen att det inte går att ta bort den dåliga cc. (frågar dig massa saker för jag tycker du är bra på sånt.du har en så himla bra blogg.)

http://bloggplatsen.se

violassims

7 juli 2014 11:22

Oftast så har simmar som man laddar ner en egen mapp för cc som följer med (inte mina dock). Så är det något som krånglar är det endast att ta bort de filerna. Annars tar man helt enkelt bort själva .sim-filen så försvinner de cc som följde med där :)

 
manga87

manga87

7 juli 2014 11:52

tack så mycket men är det änkelt att ta bort dålig cc

http://bloggplatsen.se

violassims

7 juli 2014 11:58

Bara att radera filerna om man vet vilken fil det är :)

 
Ingen bild

Violassims lover

2 december 2014 19:29

Hej! Jag skulle vilja veta var du laddade ner midsommarkransen, kläderna, och håren? Älskar din blogg och är Superglad att du bloggar igen :)

violassims

3 december 2014 16:56

Åh vad gullig du är! :*
Tyvärr var det väldigt länge sedan men kan kolla igenom min tumblr om det finns något där :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards