violassims

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

♥♥

Av violassims - 12 augusti 2014 14:06

Jag ville bara kika in och säga tack till alla ni som har kikat in och kommenterat här under sommaren fast jag har haft paus. Om allt går enligt planerna så är jag tillbaka nästa vecka.
Det kommer dock bli endel ändringar i de spel jag har visat här, vet nämligen inte om jag vill fortsätta på dem eller börja om från scratch (men behåller självklart kategorierna så ni kan gå tillbaka och kolla). Ni får gärna ge förslag på vad ni vill ha kvar, vad ni vill ha bort och om det är något nytt ni vill se :)
Återkommer med ett updateinlägg nästa vecka samt några önskesimmar.
Puss så länge 

 
 
Stephanie, Othersims

Stephanie, Othersims

15 augusti 2014 13:12

Äntligen! som jag längtat!!! :D

http://othersims.blogg.se

violassims

15 augusti 2014 13:18

Vad kul att höra :D

 
Ingen bild

Anoym

30 augusti 2014 22:12

ja äntligen tillbacka kör 100barns utmaningen

violassims

28 november 2014 15:25

Ska se om jag kommer köra den i Sims 4 :)

 
Ingen bild

Emma

16 september 2014 06:59

Är kommer du tillbaka? Saknar dig jätte mycket!😫

violassims

28 november 2014 15:25

Hoppas jag är tillbaka nu :)

 
Ingen bild

Emma

18 september 2014 16:24

Jag vill att du ska ha kvar din PGC!! Den är bäst

violassims

28 november 2014 15:25

Ska se om jag kan fixa en i Sims 4, gissar på att det kommer vara en av de första utmaningarna jag kör :)
Tack!

 
CHAOS

CHAOS

20 oktober 2014 04:58

Hoppas du kommer tillbaka snart :D

http://chaossims.blogg.se

violassims

28 november 2014 15:24

Tillbaka nu förhoppningsvis :D♥

 
Felicia

Felicia

27 oktober 2014 22:00

Hej där!
Jag har precis skapat min allra första sims 3 blogg.
Jag lägger ut allt ifrån vad jag gör till olika nedladdningar.
Jag skulle verkligen bli jätte glad om du kunde kika in på min blogg, det skulle betyda guld.
Mvh Felicia

http://simshorze.blogg.se

violassims

28 november 2014 15:24

Hejsan!
Självklart kikar jag in din blogg, välkommen hit! Alltid kul när nya bloggare väljer att dela med sig av sitt spelande :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards