violassims

Alla inlägg under november 2014

Av violassims - 30 november 2014 09:45

Detta är alltså simmen som jag utforskar Sims 4 med, hon heter Stephanie Brown.

Hennes mål i livet, just nu, är att bli en så bra målare som möjligt.

Men hon älskar även att laga mat och fyller hela kylskåpet fullt på en gång.

Stephanie gjorde ett försök i att hälsa på Bob Pancake, men han verkade inte allt så förtjust i den tanken.

Dock så hälsade dem tillslut och hade riktigt skoj tillsammans.

Personligen så älskar jag hur allt ser ut i Sims 4!

Innan det bär hemåt så hamrar Stephanie loss på en sten.


Av violassims - 29 november 2014 11:15

Eftersom jag nu är tillbaka och hoppas på att jag kommer vara det ett tag till så vill jag bara göra ett litet updateinlägg.

Mitt Sims 3 krånglar som in i bomben på denna dator, så tills jag köpt en ny dator så kommer inga inlägg eller önskesimmar upp från Sims 3.

Alltså ligger allt med Sims 3 på vila för tillfället.


Vill ni ta del av mina simmar från Sims 4 så finns de, förutom de jag kommer spela utmaningar med, på mitt galleri där jag heter violassims. Vill ni adda mig på Origin som vän så får ni gärna göra det, men vill ni bara följa de simmar jag lägger upp så går ni endast genom galleriet och söker på mig där. Ge mig gärna förslag på simmar att göra samt utmaningar som ni vill se i Sims 4 eller om det är något ni har frågor om så är det bara att ställa dem :)

 

Av violassims - 28 november 2014 15:19

Tacka gudarna för Black Friday och Origins supererbjudande på The Sims 4!

De har enda till 1 december klockan 11:49 halva (!) priset på The Sims 4 och en massa andra spel, så har du inte skaffat det än och gärna vill ha det så passa på nu. Här hittar ni rean.


Jag hoppas innerligt att fyran är mer samarbetsvillig än trean, för isåfall betyder detta att jag är tillbaka :D

Tack för alla fina kommentarer medan jag har varit borta, det värmer att se. 

 


Stephanie som jag valt att utforsta spelet med. Hon finns att ladda ner i mitt galleri.

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards