violassims

Direktlänk till inlägg 22 september 2013

Dahlström del 3

Av violassims - 22 september 2013 13:00

En dag när Lykke satt och åt frukost märkte hon hur illa hon började må. Det konstiga var att maten inte var dålig.

Medans Ruben höll på att öva på sin karisma så kom Lykke inspringandes från hennes träningspass framför tvn och kräktes i toan. Ruben fick sina misstankar om vad som kunde vara på gång, men Lykke som inte gillar barn skyllde på maten.

Lykke ville simma en sån här fin sommardag, så det var bara att ta på sig bikinin och springa in i vattnet!

När Lykke var på väg till sin möhippa så fick hon ett samtal från sin barnmorska att hon är gravid. Hon kunde inte hjälpa att smeka magen lite, det var ju en liten sim där inne! (Fina finkläder hon fick! Haha)

Lykkes möhippa blev en fartfylld fest när dansarna kom, hon fick tillochmed hennes gamla rumskamrat att hålla tal!

Ruben ordnade en svensexa dagen efter, där det kom hembiträden som dansade för grabbarna. (Den blonda är faktiskt en kille, och Ruben sitter bakom i hatt av någon anledning.)


   

Medans Lykke höll på och underhålla brandbilen och brandlarmet så började det göra så ont i magen så hon åkte hem. Och när hon väl var hemma så födde hon en liten flicka som fick namnet Aria. Hon fick slumpade egenskaperna konstnärlig och den andra kommer jag inte ihåg just nu.

När de hade fått en sån fin flicka bestämde Lykke och Ruben för att det var dags att ta det stora steget. Så nu heter Ruben Dahlström i efternamn han med!

Om ni undrar så kommer ni inte få se några bebisar, för de flesta ser ut så här för att jag har skor, överdel och underdel som är helt störda som jag inte kan få bort. Har någon något tips så kom gärna med det!

 
 
Amanda

Amanda

22 september 2013 14:49

Bild 9, är den runda tjejen naken?

http://simsuniverse.bloggplatsen.se

violassims

22 september 2013 15:16

Haha, ja. Hon har ingen underdel, finns fler bilder i inlägg 1 där det finns en tjej utan underdel också :)

 
Fanny

Fanny

3 maj 2014 11:22

Nu kanske du redan fått svar på varför bebisarna såg ut så eftersom det är ett tag sen detta inlägg gjordes. Men jag hittade precis hit så tänkte jag kunde kommentera iaf haha. De är för att du har CC nedladdat som tjejen inte har några byxor och bebisarna tyvärr kan bli osynliga (ibland utdragna). Vet inte exakt vad man ska ta bort men det är pga CC-material.

http://tstre.bloggplatsen.se

violassims

3 maj 2014 11:26

Jo bebisarna och nakna underdelen är dåligt CC men jag har inte orkat rensa ur det haha :) vad roligt att du skrev en liten kommentar ändå och att du har hittat hit! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards