violassims

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Dahlström del 8

Av violassims - 1 oktober 2013 10:45

Behöver jag säga att Lykke älskar sitt jobb? Hon fick dessutom hjälpa ett barn denna gång! Jag har dock stött på ett bugg i brandmansyrket, är det fler än 3 simmar som ska räddas så är det en sim som inte syns och jag kan inte rädda den därför misslyckas mitt uppdrag. Har ni några tips?

Eftersom Aria har börjat jobba inom musik så måste hon ju få sin egna superfina gitarr! Hon var fyra timmar sen hennes första dag på jobbet. Och sen håller hon på och raggar upp en kille som heter Alberto som hon träffade genom datingsidan.

Viktigt att hålla sig i form som brandman.

Far och dotter-tid.

Lite random vardagsbilder.

När Aria inte kollar runt på datingsajten så spelar hon fotbollsspel på datorn efter jobbet.

"Vad kuuuul att du hittat en snygg kille!! Men se till att vara försiktig och skydda dig!! Jag är för ung för att bli mormor, Aria!"

"Heeej, ska vi sees snart? Fick godkänt av mamma."

Så fina mina två gamlingar!  

Nu har även Isabel kommit hem från skolan för fred och kärlek och hennes slumpade egenskaper är miljömedveten, gröna fingrar och älskar naturen. Hennes livslånga önskan är storutforskare, dvs. hon vill äga alla outforskade öar.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards