violassims

Direktlänk till inlägg 15 april 2014

100 barnsutmaningen - del 1.3

Av violassims - 15 april 2014 09:15

En man som aldrig sett en gravid kvinna gå in och föda barn förut,

Och ut kom en liten kille som fick namnet Carlos.

Harper ser nästan lite rädd ut.

Jag fick ett meddelande om att det var en tjuv i huset medan Harper åkte hem med Carlos.

Tror ni inte att tjuvjä*eln tar spjälsängen som Harper har skrapat ihop sina sista pengar till?!

Polisen beklagade för att hon inte hann ta tjuven, för det tog hur jäkla lång tid som helst och inga pengar fick Harper heller till en ny spjälsäng.

Vad är det här tänker ni nu.

Det är bara tjuven från parken som kommer och ska donera lite babyjuice till Harper,

Lilla Bizette, som ännu inte har fått något nytt namn, är så liten och söt.

Så himla läskig!!!

Eftersom tjuven inte hann med donationen förra gången så fick han komma nu. Harper tar med Carlos så han får se vad fina söner man får med Harper.

Harper satsar på en kyss och efteråt knackar tjuvens bror på dörren, don't mind us liksom.

Efter lite babymaking så frågar Harper om de bara kan vara vänner, vilket tjuven inte vill. Sedan spatserar han ut näck och leker med lilla Bizette.

 
 
Stephanie, Othersims

Stephanie, Othersims

15 april 2014 09:18

Hahhaha så kul att det är en tjuv ! :'D

http://othersims.blogg.se

violassims

15 april 2014 10:55

Hahahaha eller hur :d

 
Ellie

Ellie

15 april 2014 16:25

Haha på den andra bilden där hon ser läskig ut hon ba:
Imma fuck up all this men mwihihiihihiihihi

http://simsvegas.blogg.se

violassims

15 april 2014 16:51

Hahahahahaha eller hur är hon läskig?!

 
Ellie

Ellie

15 april 2014 17:19

Eller en annan mening:
Bizette, come here your litte boy (d)

http://simsvegas.blogg.se

violassims

15 april 2014 17:20

Hunden Bizette eller pojken Carlos? :3

 
Ellie

Ellie

15 april 2014 19:10

Hunden :3

http://simsvegas.blogg.se

violassims

15 april 2014 19:25

Det är en hon haha ;) men ja hon är sjukt läskig :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av violassims - 22 januari 2015 22:08

Hej på er! Ni har väl inte missat min nya blogg, http://violassims.blogg.se? Ni som fortfarande kikar in här, vad är det som lockar er hit? Ge mig gärna tips så jag vet hur jag ska locka er till nya bloggen ;-) ...

Av violassims - 14 januari 2015 16:00


Efter många om och men, tankar fram och tillbaka och nystarten med Youtube har jag bestämt mig för att börja det nya året med en ny blogg på en annan portal. Mest för att denna känns väldigt basic och jag vill göra min blogg mer personlig. Den är lån...

Av violassims - 13 januari 2015 12:30

♦ Regler till utmaningen: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784536/the-disney-princess-10-gen-challenge-now-updated-for-the-sims-4 ♦ Länk till Simsings video: https://www.youtube.com/watch?v=fEYb8_jbpFs ...

Av violassims - 12 januari 2015 16:00

Här hittar ni reglerna till utmaningen!

Av violassims - 12 januari 2015 12:09

Hej kompisar! Förlåååååt för att jag har varit mystiskt borta under slutet av förra veckan, helgen bestod av massa lägenhetsvisningar och jag glömde göra förtidsinlägg. Jag har iaf nördat SimCity BuildIt på min IPad hela helgen och vill man spela...

Presentation




Kontakt: viola.93@live.se
Thesims3.com: violajaeger.
Origin-ID: violassims
Youtube: Violassims

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards